NGP hledá správce*kyni depozitáře plastiky, správce*kyni webu a personalistu*ku

Národní galerie Praha hledá správce*kyni depozitáře plastiky, architektury a nových medií v Neratovicích – Lobkovicích.

 CO BUDETE MÍT NA STAROSTI

  • běžnou agendu depozitářů – evidenci pohybu sbírkových předmětů a lokací
  • manipulaci se sbírkovými předměty, jejich ukládání a balení
  • spolupráci s kurátory, dokumentátory, restaurátory a fotografy

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • středoškolské vzdělání
  • vztah ke sbírkovým předmětům a uměleckým dílům
  • základní znalost práce na PC
  • praxi na obdobné pozici – výhodou
  • znalost způsobu manipulace s uměleckými předměty – výhodou
  • samostatnost, komunikativnost, spolehlivost a pečlivost

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT

  • zázemí a stabilitu prestižní kulturní instituce
  • inspirativní pracovní prostředí
  • benefity: 5 týdnů dovolené, 6 sick days, stravenkový paušál, MultiSport kartu, jazykové kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, volný vstup do expozic NGP a dalších kulturních institucí
  • práci na zkrácený úvazek 0,5
  • místo výkonu práce Neratovice – Lobkovice
  • finanční ohodnocení v 10. platové třídě a osobní ohodnocení
  • nástup dohodou

Chcete se dozvědět víc o této práci? Pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě.

Národní galerie Praha hledá talentovaného kandidáta*ku, který*á se bude starat o hladký chod webových stránek. Jste technicky zdatný*á, máte zkušenosti se správou webu, redakčními systémy a baví vás práce s textem? Připojte se k nám a staňte se součástí našeho týmu.

CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE

  • každodenní správa obsahu webu – textové úpravy, vkládaní dokumentů a obrázků, vytváření nových stránek, úpravy na základě požadavků a dodaných podkladů
  • práce ve vlastním webovém editoru, občasné úpravy fotografií (není nutností, ale výhodou)
  • návrhy na vylepšení a další úpravy webu, hlášení chyb, komunikace s agenturou a interními klienty
  • zodpovědnost za správnost obsahu na české i anglické mutaci webových stránek ngprague.cz a případných dalších stránek a podstránek NGP
  • rozvoj webových stránek
  • komunikace uvnitř instituce, sběr a koordinace interních potřeb

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • prokazatelnou zkušenost s administrativními redakčními systémy – Wordpress nebo jiný systém (znalost HTML není nutná)
  • základní znalost práce s audiovizuálními soubory ve webovém prostředí
  • pečlivost a komunikativnost
  • výbornou znalost českého a anglického jazyka slovem i písmem (znalost AJ min. úroveň B2)

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT

  • zázemí prestižní kulturní instituce
  • inspirativní prostředí a přátelský tým
  • benefity: 5 týdnů dovolené, 6 sick days, stravenkový paušál, MultiSport kartu, jazykové kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, volný vstup do expozic NGP a dalších kulturních institucí
  • místo výkonu práce: v centru na Praze 1
  • práci na zkrácený úvazek 0,5
  • časovou flexibilitu s možností občasné práce na dálku po zapracování
  • pozici vhodnou i pro absolventy
  • nástup možný ihned

Máte zájem podílet se na prezentaci naší galerie? Pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě (co umíte, co vás baví, co máte rádi). Těšíme se na vás.

 

NGP hledá komunikativní osobnost, kterou baví práce s lidmi a nebojí se administrativy. Vaším úkolem bude péče o zaměstnance, komunikace s nimi a také oblast vzdělávání a rozvoje zaměstnanců*kyň.   

CO BUDE NÁPLŇ VAŠÍ PRÁCE

  • personální administrativa spojená s pracovněprávními vztahy
  • vedení osobních složek zaměstnanců vč. kontroly aktuálních údajů
  • každodenní komunikace se zaměstnanci a vyřizování nejrůznějších požadavků od nich
  • oblast vzdělávání a rozvoje zaměstnanců – organizování školení, příprava plánu vzdělávání
  • součástí může být i nábor zaměstnanců, komunikace s kandidáty a vedení pohovorů s kandidáty

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • SŠ vzdělání
  • praxi v oblasti personalistiky alespoň 2 roky
  • dobrou znalost MS Office – Word a Excel (výhodou práce v Teams a M365)
  • základní orientaci v zákoníku práce a v souvisejících předpisech – výhodou
  • důraz na pečlivost, samostatnost a schopnost týmové práce
  • dobré organizační a komunikační schopnosti

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT

  • zázemí prestižní kulturní instituce
  • dynamickou práci v personalistice
  • přátelské pracovní prostředí
  • možnost dalšího odborného vzdělávání
  • benefity: 5 týdnů dovolené, 6 sick days, příspěvek na stravování 105 Kč, MultiSport kartu, jazykové kurzy, volný vstup do našich expozic a výstav a dalších kulturních institucí (např. Národní divadlo, Národní muzeum, hrady a zámky)
  • práci na plný úvazek
  • finanční ohodnocení dle platového zařazení v 11. tarifní třídě a osobní příplatek
  • místo výkonu práce ve Veletržním paláci na Praze 7 – Holešovice
  • nástup možný ihned

Chcete se dozvědět víc o práci Personalisty*ky u nás? Pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě, rádi se s Vámi seznámíme.